ثبت درخواست آنلاین

تعمیر آبگرمکن یوسف آباد سرویس آبگرمکن در محل ۰۹۱۲۴۴۵۳۰۲۵ شبانه روزی

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ تیر, ۱۴۰۰ دسته : آبگرمکن , امداد تاسیسات دفعات بازدید : ۲۲۲ بار
تعمیر آبگرمکن تهران

تعمیر آبگرمکن یوسف آباد ، سرویس آبگرمکن در محل ۰۹۱۲۴۴۵۳۰۲۵ شبانه روزی – امداد تاسیسات پایتخت

تعمیر آبگرمکن یوسف آباد ، سرویس آبگرمکن در محل ۰۹۱۲۴۴۵۳۰۲۵ شبانه روزی ، آبگرمکن‌ها تقریبا در تمام خانه‌هایی که از پکیج استفاده نمی‌کنند، وجود دارد و وسیله‌ای است برای گرم کردن و یا به عبارتی دیگر، داغ کردن آب. با وجود اینکه آب منازل تصفیه می‌شود، اما آهک، به میزان زیادی در لوله‌های آبگرمکن می‌تواند نفوذ کند و بعد از مدتی، آبگرمکن نمی‌تواند مثل قبل آب را گرم کند. البته این تنها مشکل نیست و ممکن است برای موارد دیگری نیز نیاز به تعمیر آبگرمکن پیدا کنید. اینجاست که امداد تاسیسات می‌تواند به کمک شما آید.

حتما ببینید : خدمات تعمیر پکیج در تهران

تعمیر آبگرمکن خود را به ما بسپارید

تعمیر آبگرمکن یکی از محبوب ترین خدمات امداد تاسیسات در حوزه تعمیر تاسیسات گرمایشی است. تعمیر آبگرمکن مخزنی، تعمیر آبکرمکن ایستاده، تعمیر آبگرمکن برقی، تعمیر آبگرمکن گازی و تعمیر آبگرمکن دیواری از جمبه خدماتی است که تعمیرکار آبگرمکن امداد تاسیسات ارائه می دهد.

تعمیر آبگرمکن بوتان که جزو تعمیرات آبگرمکن دیواری به حساب می آید مشتریان بساری در تمام فصول سال دارد. تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان در مدل های مختلف توسط تعمیرکار آبگرمکن بوتان انجام می شود. تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان B3115 و تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان B3118 و دیگر مدل های بوتان را به تعمیرکار آبگرمکن بوتان امداد تاسیسات بسپارید.

تعمیرات انواع آبگرمکن در محل با ضمانت کیفیت خدمات، سریع و با کمترین هزینه انجام می شود. همین حالا با ما تماس بگیرید تا نزدیک ترین تعمیرکار آبگرمکن در تهران را برای خدمات تعمیر آبگرمکن به محل شما اعزام کنیم.

هزینه تعمیر آبگرمکن دیواری چقدر است؟

هزینه تعمیر آبگرمکن دیواری به عوامل متفاوتی بستگی دارد. در ادامه برای شما عزیزان به شرح عوامل اثرگذار بر هزینه تعمیر آبگرمکن دیواری پرداخته‌ایم.

چه مواقعی به تعمیرکار آبگرمکن نیاز داریم؟

هیچ ساختمانی را نمی‌توان بدون آبگرمکن تصور کرد. تفاوتی نمی‌کند خانه باشد یا محل کار، حتما ابتدا یک آبگرمکن در آن نصب می‌شود. به دلایل مختلف ممکن است عملکرد این وسیله مختل شود و نتواند مهمترین وظیفه خود، یعنی گرم کردن آب را انجام دهد. در چنین مواقعی باید از یک تعمیرکار آبگرمکن برای تعمیر آبگرمکن و یا سرویس آبگرمکن دیواری کمک گرفت.

اگر آبگرمکن شما به خوبی کار نمی‌کند، می‌توانید برای تعمیر و یا سرویس آبگرمکن دیواری خود روی «امداد تاسیسات» حساب کنید. ما برای سرویس و تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3115، تعمیر آبگرمکن بوتان b15 و باقی برندها و مدل‌ها تعمیرکار مربوط به خود را به محل شما اعزام می‌کنیم.

حتما ببینید : عیب یابی و تعمیر آبگرمکن بوتان تهران

چرا هنگام درخواست تعمیر آبگرمکن ذکر مدل آن اهمیت دارد؟

زمانی که درخواست خود را برای تعمیر یا سرویس آبگرمکن دیواری بوتان و یا برندهای دیگر ثبت می‌کنید تا تعمیرکار به محل مدنظر شما اعزام شود، حتما مدل دستگاه را در فرم سفارش ذکر کنید. خدمات تعمیر برای مدل‌های مختلف آبگرمکن (مانند مدل‌های گازی و برقی) تفاوت‌های ظریف اما حیاتی با یکدیگر دارند، پس اگر آبگرمکن شما به خوبی کار نمی‌کند، درخواست خود را با جزئیات لازم ثبت کنید تا بدون دردسر به بهترین تعمیرکاران آبگرمکن در زمینه مشکل شما به محل اعزام شود.

تعمیر آبگرمکن شامل چه خدماتی می شود؟

آبگرمکن های بوتان طرفداران بسیاری دارند و تعداد زیادی از مشتریان ما از آبگرمکن بوتان استفاده می کنند. می توان گقت تعمیر آبگرمکن بوتان و سرویس آبگرمکن بوتان از پر طرفدار ترین خدمات ما است. انواع مدل های آبگرمکن یوتان در بدادم برس توسط تعمیرکار آبگرمکن بوتان انجام می شود. خدمات تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان شامل مدل های زیر می شود :

  • تعمیر آبگرمکن مخزنی
  • تعمیر آبگرمکن ایستاده
  • تعمیر آبگرمکن زمینی
  • تعمیر آبگرمکن دیواری
  • تعمیر آبگرمکن ایستاده سوراخ شده
  • تعمیر ترموستات آبگرمکن
  • تعمیر رگولاتور آبگرمکن
  • تعمیر رگلاتور ابگرمکن دیواری بوتان
  • رسوب زدایی آبگرمکن بوتان
  • تعمیر سوراخ شدگی آبگرمکن بوتان
  • تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3115
  • تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3118
  • تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3315if
  • تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3215i

تعمیر آبگرمکن بوتان

آبگرمکن بوتان از Guardian System طراحی شده است که دارای استانداردهای ANSI است که برای برآوردن برای مقاومت در برابر اشتعال بخار قابل Rheem exclusive و دستگاه خاموش کننده هوا / سوخت یک نوع حفاظتی دوگانه را فراهم می کند ، تعمیر و نگهداری فیلتر هوای آبگرمکن بسیار مهم است و از عواملی مانند :

  • مسدود شدن شعله با آستر
  • گرد و غبار و روغن
  • و …

جلو گیری می کند و با طراحی NOX و با استفاده از اکسید نیتروژن پایین و ثبت اختراع سیستم EverKleen از ایجاد رسوب جلوگیری می کند ،هزینه های سوخت را کاهش می دهد ، و در این صورت شما آب گرم بیشتری در اختیار دارید و اگر شما با خرابی هایی در آبگرمکن بوتان خود مواجه شدید باید به خدمات تعمیر آبگرمکن بوتان تماس بگیرید .

نحوه تعمیر آبگرمکن بوتان

همه ی محصولات طیف گسترده ای از محصولات آب گرم ارائه می دهند که شامل ایستگاه های قدیمی و مخازن آب مستقیم با ظرفیت 40 الی 100 گالن و همچنین مخازن آب غیر مستقیم و مستقیم است که می تواند ، از یک سیستم دیگ بخار با کارآمدترین دیگهای آب مصرفی نیاز دارید و شما با استفاده از دیگ بخار AIM همیشه آبگرم مصرفی در اختیار دارید و اگر شما در این مول آبگرمکن ها با خرابی روبرو شدید ، نیاز به یک تکنسین تعمیر آبگرمکن بوتان دارید .

خدمات تعمیر آبگرمکن بوتان

خدمات تعمیر آبگرمکن بوتان خدمات فوری ، قابل اعتماد و سریع را شامل تعویض ، تعمیر و نگهداری آبگرمکن در خدمت مشتریان خود قرار داده است که لوله کش های متخصص ما می توانند مدل های سنتی و تانکرها را اداره کنند.

اگر آبگرمکن شما نیاز به جابجایی داشته باشد ، لوله گذار ما می تواند به شما کمک کند آبگرمکن مناسب را با یک قیمت مقرون به صرفه انتخاب کنید که به شما کمک می کند عملکردی را که دنبال می کنید . تا نیاز به هزینه های اضافی بابت خرید و یا تعمیر آبگرمکن پرداخت نکنید و این یکی از بهترین ویژگی های خدمات تعمیر آبگرمکن بوتان است.

تعمیر آبگرمکن دیواری

آبگرمکن های دیواری که به آن ها آبگرمکن زودجوش نیز می گویند، یکی از پر مصرف ترین انواع ابگرمکن هستند. به همین دلیل خدمات تعمیر آبگرمکن نیز به فراوانی از ما درخواست می شود. در تعمیر آبگرمکن دیواری اقداماتی مانند تعویض مبدل، تعویض دیافراگم، تعویض سیم جرقه زن، اسیدشویی آبگرمکن دیواری، تعویض ترموکوپل، تعمیر الکتروموتور فن و مواردی از این قبیل انجام می شود.

از جمله مشکلات رایج آبگرمکن های دیواری به شرح یر است :

  • پوسیدگی و نشتی مبدل
  • مشکلات رگولاتور آب و گاز
  • مشکلات جرقه زن و ترانس
  • مشکلات ترموکوپل
  • رسوب مبدل
  • مشکلات فن دودکش

تعمیر آبگرمکن دیواری بیشتر مربوط به تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان B3115 و B3118 می شود که در ادامه راجع به آن ها توضیح داده ایم.

تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3115

همانطور که گفتیم تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان یکی از پر طرفدار ترین خدمات این مجموعه است. و بسیاری از مشتریانی که باما تماس می گیرند، درخواست تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3115 را دارند. آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3115 یکی از مدل هایی است که کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

از آن جا که ما در بدادم برس هدف اصلی خود را رضایت مشتریان و رفاه آنان قرار داده ایم، خدمت تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3115 را نیز مد نظر قرار داده ایم و می توان گفت تعمیر آبگرمکن بوتان b3115 جزو تخصص تعمیرکاران ما می باشد. برای درخواست تعمیرکار جهت تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3115 و دیگر مدل های آبگرمکن دیواری بوتان با ما تماس بگیرید.

تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3118

تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان B3118 یکی دیگر از خدمات ما در زمینه تعمیر آبگرمکن است. اگر از آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3118 استفاده می کنید، و دچار مشکل شده است، برای تعمیر ابگرمکن تان با ما تماس بگیرید. تعمیرکار آبگرمکن دیواری بوتان تخصص لازم برای تعمیرات تخصص آبگرمکن یوتان مدل b3118 را دارد و می تواند در کمترین زمان و با کمترین هزینه تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3118 را انجام دهد.

تعمیر آبگرمکن مخزنی یا ایستاده

تعمیر آبگرمکن مخزنی یا ایستاده نیز در بدادم برس با بهترین کیفیت ارائه می شود. اگر شما هم از آبگرمکن ایستاده و مخزنی استفاده می کنید می توانید برای تعمیر آبگرمکن ایستاده با ما تماس بگیرید. بعضی مشکلاتی که برای آبگرمکن های ایستاده و مخزنی پیش می آید را در لیست زیر می توانید ببینید :

  • پوسیدگی و نشتی مخزن
  • خرابی ترموستات
  • خرابی ترموکوپل
  • خرابی شمعک
  • خرابی شیر اطمینان

معمولا برای تعمیر آبگرمکن مخزنی، تعمیرکار متخصص آبگرمکن به تعونیض ترموستات، تعویض ترموکوپل، سرویس و شست و شوی شمعک و تعویض شیر اطمینان می پردازد.

انواع آبگرمکن

معمولا متناسب با اینکه آبگرمکن را برای چه هدفی بخواهید، می‌توانید آبگرمکن‌های متفاوتی را خریداری کنید. برای مثال، بعضی افراد ترجیح می‌دهند برای خانه‌های دو طبقه، از یک آبگرمکن ایستاده استفاده کنند و یا برای هر طبقه‌ای از یک آبگرمکن دیواری استفاده شود یا برای مثال، آبگرمکن دیواری کوچک برای یک سالن زیبایی، می‌تواند نیاز صاحب آن و مشتری‌های آرایشگاه را تامین کند. اما به طور کلی می‌توانیم آبگرمکن‌های موجود در بازار را به موارد زیر تقسیم کنیم:

  • آبگرمکن دیواری برقی
  • آبگرمکن دیواری کووچک
  • آبگرمکن دوگانه سوز
  • آبگرمکن گازی ایستاده کوچک و بزرگ
  • آبگرمکن خورشیدی
  • آبگرمکن برقی بدون مخزن

بهترین برند آبگرمکن

آبگرمکن‌های متفاوتی در بازار وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به نیاز و هزینه ای که درنظر گرفته اید نوع مناسبی را انتخاب کنید. اما به طور معمول متداول‌ترین برندهایی که در بازار و برای آبگرمکن وجود دارند، شامل موارد زیر هستند:

  • آبگرمکن برقی بوتان
  • آبگرمکن ارج
  • آبگرمکن شپهر الکتریک (گازی و برقی)
  • آبگرمکن کاوه کویر
  • آبگرمکن آزمون کار

گروه امداد تاسیسات پایتخت :

ما با دارا بودن کادری مجرب و دوره دیده به صورت شبانه روزی (۲۴ ساعته ۷روز هفته) آماده ارائه خدمات به کلیه همشهریان محترم می باشیم. هدف آن آسایش و ارائه بهترین خدمات می باشند و برای رسیده به هدف از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.


فقط یک تماس کافیست

در صورتی که از طریق این وب سایت با ما تماس گرفته اید نحوه آشنایی خود را اعلام کنید تا از ۲۰٪ تخفیف خدمات بهره برید.

تلفن تماس :
۰۹۱۲۳۲۱۳۹۱۸ شمال تهران ۲۲۸۰۲۳۲۹
۰۹۱۲۷۹۹۱۶۸۱ غرب تهران ۴۴۱۰۰۳۱۸
۰۹۱۲۷۹۹۱۶۸۲ شرق تهران ۷۷۰۴۶۶۴۷
۰۹۱۱۶۰۳۶۸۱۶ شمال شرق ۸۸۶۵۷۴۹۷
۰۹۱۱۳۹۰۱۷۳۷ شمال غرب ۸۸۶۵۷۴۹۸
۰۹۱۲۳۰۶۳۹۵۶ مرکز تهران ۳۳۶۰۹۴۵۸

نیاز به تعمیرکار دارید ؟

ما بصورت ۲۴ ساعته ۷ روز هفته در خدمت شما هستیم

انجام کلیه خدمات تاسیساتی در تهران :

تعمیر ، نصب و سرویس پکیج و رادیاتور

تعمیر ، نصب و سرویس کولر گازی و آبی

تعمیر ، نصب و سرویس مشعل و موتورخانه

تعمیر ، نصب و سرویس توالت فرنگی

لوله کشی و لوله بازکنی

تشخیص ترکیدگی

نقاشی و بنایی

بازسازی ساختمان

آسانسور

نصب و تعمیر ماشین لباسشویی

نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی

یونیت دندانپزشکی

تعمیر ، نصب و سرویس داکت اسپلیت

تعمیر انواع پمپ تحت فشار

تعمیر انواع برندهای تخچال

و ...

تعرفه تعمیرات

در این بخش شما مطالب آموزشی همراه با قیمت تعمیر آن را خواهید دید

آموزش تعمیرات
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس (لمس کنید)