ثبت درخواست آنلاین

هزینه تعمیر آیفون تصویری چقدر است؟

تعمیر آیفون تصویری به طور متوسط با چه قیمتی در امداد تاسیسات پایتخت ارائه می‌شود؟
به رایگان قیمت بگیرید
۵۰۰۰۰ تومان کمینه قیمت
۸۰۰۰۰ تومان متوسط قیمت
۱۲۰۰۰۰ تومان بیشینه قیمت

تعمیر آیفون تصویری

عوامل موثر بر قیمت تعمیر آیفون تصویری

آیفون تصویری امروزه پر استفاده ترین درباز کن ساختمان یک یا چند واحدی است که از امنیت بالاتری نسبت به مدل های سنتی آیفون برخوردار است. آیفون تصویری با پنل های متنوع و ابعاد مانیتور محتلف در مکان های مسکونی و اداری و تجاری و حتی در برخی موارد برای درب های داخلی ورودی واحدها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برخی از آیفون های تصویری با قابلیت ذخیره عکس و فیلم راه مطمئن‌تری برای امنیت بیشتر محل کار و زندگی مشتریان در اختیارشان قرارمی‌دهند.

تعمیر آیفون تصویری وقتی که شامل یک سرویس کلی و یا رفع قطعی های جزئی باشد با 50000 تومان در امداد تاسیسات پایتخت انجام می شود. نکته اساسی در هنگام خرید آیفون تصویری نهفته است و آن انتخاب برندهای مورد اعتماد و دارای شرکت های پشتیبانی معتبر است که شرایط تعمیر و نگهداری محصولات خود را هم فراهم می کنند. در مواردی قیمت گذاری به دلیل پروسه پیدا کردن قطعات مورد نیاز است که 120000 تومان در این موارد پیشنهادی معقولی به نظرمی رسد.

بسیاری از مشکلات آیفون تصویری به سیم کشی غیرحرفه‌ای بین واحدها برمی‌گردد. اما تعمیرات آیفون تصویری شامل مواردی می‌شود که تعمیرات هر کدام به هزینه و زمان مشخصی نیاز دارد. از بیشتری موارد می‌توان به این اشکالات اشاره کرد:

  • صفحه آیفون تصویری سیاه شده یا تصویر قطع شده است
  • زنگ آیفون از کار افتاده
  • تصویر آیفون برفکی است یا بصورت سیاه و سفید درآمده است
  • در باز کن از کار افتاده
  • صدای پنل آیفون تصویری قطع شده است
  • زنگ بصورت ممتد به صدا در می‌آید
  • دربازکن کلیه واحدهای ساختمان از کار افتاده است
  • تصویر مانیتور سفید و برفکی است
  • زنگ کار می‌کند اما در داخل صدای زنگ قطع شده است

ایرادات پنل داخلی

معمولا شرکت‌های فروشنده آیفون تصویری گارانتی و خدمات پشتیبانی چند ساله ارائه‌ می‌کنند. البته این گارانتی می‌تواند در مورد پنل داخلی و سیم کشی و پنل خارجی متفاوت باشد. به این خاطر پیش از تماس گرفتن با تعمیرکار آیفون تصویری حتما از وجود یا اتمام گارانتی شرکت پشتیبانی‌کننده مطمئن‌شده و بعد از آن اقدام به ثبت سفارش تعمیر آیفون تصویری کنید. در صورتیکه پنل قابل تعمیر نباشد مشتری هزینه بالاتری را باید صرف تعویض پنل قدیمی با یک پنل جدید متحمل‌شود. مواردی که غیر قابل تعمیر هستند و راهی جز تعویض قطعات پیش روی تعمیرکاران نمی‌گذارند معمولا به مشکلات صدا و یا تصویر صفحه نمایش برمی‌گردند.

اشکال در مدار سیم کشی

این مورد بیشتر در ساختمان‌هایی اتفاق می‌افتد که امکان قطعی در سیم کشی به دلیل روکار نصب و راه‌اندازی آیفون وجوددارد. ساختمان‌های قدیمی‌تر که آیفون‌های قدیمی‌شان را با آیفون تصویری جایگزین می‌کنند، در صورتیکه نصب اولیه با کیفیتی مطلوب انجام‌نشده‌باشد اتفاق می‌افتد. در بسیاری از مواقع سیم‌کشی در داخل داکت‌های پلاستیکی انجام‌می‌شود تا از قطع‌شدن و اتصالی در مدار در آینده جلوگیری شود.

در این مطلب بلاگ امداد تاسیسات پایتخت نیز به چند نکته در مورد مسائل امنیتی مرتبط با آیفون تصویری اشاره شده است.

تعداد واحدهای ساختمان

گاهی مشکل آیفون تصویری یک یا چند یا حتی تمام واحدهای ساختمان را درگیر کرده است. در این موارد نیاز به تست مرحله به مرحله سیم کشی ها برای یافتن مشکل اصلی وجود دارد. پس از مشخص شدن ایراد اصلی آیفون تصویری رفع آن ممکن است به تغییراتی در سیم کشی و نصب در تمام طبقات و واحدها بیانجامد که در این صورت به ازای تعداد واحدها دستمزد تعمیرکار و لوازم مصرفی احتمالی افزایش می‌یابد.
این خدمت توسط متخصصین الکتریکی ارائه می شود.

تعرفه تعمیرات

در این بخش شما مطالب آموزشی همراه با قیمت تعمیر آن را خواهید دید

آموزش تعمیرات
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس (لمس کنید)