ثبت درخواست آنلاین

هزینه نصب ماشین لباسشویی چقدر است؟

نصب ماشین لباسشویی به طور متوسط با چه قیمتی در امداد تاسیسات پایتخت ارائه می‌شود؟
به رایگان قیمت بگیرید
۴۰۰۰۰ تومان کمینه قیمت
۹۰۰۰۰ تومان متوسط قیمت
۱۲۰۰۰۰ تومان بیشینه قیمت

نصب ماشین لباسشویی

عوامل موثر بر قیمت نصب ماشین لباسشویی

نصب ماشین لباسشویی که برای اولین بار راه اندازی می شود توسط متخصصین فروشنده یا تولیدکننده انجام می شود اما مشتری می توانند از نیروهای متخصص تاسیساتی بیرون نیز به منظور نصب ماشین لباسشویی استفاده کنند. متخصصین در این خصوص توجه گارانتی و خدمات پس از فروش را ضروری می دانند.

نکته اینجاست که بسیاری از شرکت های تولیدکننده و فروشنده ها خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی را در صورتی معتبرمی دانند که نصب و راه اندازی لباسشویی را حتما متخصصین خود شرکت انجام داده باشند. در غیر اینصورت یا در شرایطی که ماشین لباسشویی جابجا شده و به تازگی به خانه جدید اسباب کشی کرده اید می توانید با خیال راحت از متخصصین کمک بگیرید.

آماده سازی لوله کشی آب و فاضلاب

یکی از مهمترین مواری که بر روی هزینه نصب ماشین لباسشویی اثرمی گذارد هزینه تجهیزات و کارهای تاسیساتی ضروری است که در واقع مقدمات نصب را آماده می کند. ممکن است محل قرارگیری لباسشویی دور شیر آب و یا خروجی فاضلاب باشد که در این صورت هزینه لوله کشی آب و نصب شیر آلات لازم به هزینه نصب لباسشویی اضافه می شود.

نکته

این که محلی که برای قرارگرفتن ماشین لباسشویی در آشپزخانه در نظرگرفته اید از نظر فضای کابینت هم محل مناسبی باشد نکته مهمی است. در بسیاری از مواقع به دلیل غیراستانداردبودن کابینت ها و یا تفاوت ابعاد و اندازه مورد نیاز برای قرارگرفتن لباسشویی هزینه این تغییرات ساختاری در کابینت آشپزخانه نیز به هزینه ها اضافه می شود.

محل قرارگیری

محل قرارگیری لباسشویی بر میزان کار مورد نیاز برای نصب اثرمی گذارد. اینکه جای لباسشویی به راحتی در دسترس نصاب باشد و یا برخلاف آن دسترسی سخت باشد می توان ساعات کار را افزایش داده و قیمت نصب ماشین لباسشویی را بالاتر ببرد.

این خدمت توسط متخصصین تاسیسات ساختمان ارائه می شود.

تعرفه تعمیرات

در این بخش شما مطالب آموزشی همراه با قیمت تعمیر آن را خواهید دید

آموزش تعمیرات
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس (لمس کنید)