ثبت درخواست آنلاین

لوله کشی و تاسیسات ساختمانی قاسم آباد شبانه روزی

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی, ۱۴۰۰ دسته : لوله کشی , امداد تاسیسات دفعات بازدید : ۲۰۶ بار
لوله کشی و تاسیسات ساختمانی

لوله کشی و تاسیسات ساختمانی قاسم آباد شبانه روزی – امداد تاسیسات

لوله کشی و تاسیسات ساختمانی قاسم آباد ، سیستم لوله کشی ساختمان در منازل مسکونی و اداری از مواردی است که می بایست به بهترین شکل طراحی و اجرا شود. بدون اجزای تاسیسات و لوله کشی ساختمان امکان سکونت در سازه وجود ندارد. سیستم لوله کشی ساختمان با توجه به نوع کاربری، مقدار مصرف احتمالی و فشار، طراحی و توسط نیروهای متخصص اجرا می شود.

لوله کشی ساختمان، کانال کشی لوله و اجرای تاسیسات ساختمان لوله کشی، از تخصصی ترین بخش ها در ساختمان سازی هستند که توسط افراد متخصص با کمک فرمول های مهندسی انجام شده و جنس، قطر لوله و فاکتورهای مهم دیگری در این محاسبه اعمال می شود.

خدمات لوله کشی ساختمان امداد تاسیسات

اجرای لوله کشی ساختمان باید به گونه ای باشد که آسیبی به لوله ها وارد نشود و در دراز مدت مشکلی را برای ساکنین مجتمع های مسکونی ایجاد نکند. علیرغم این مورد نیاز به تکنیسین ماهر برای تعمیر سیستم لوله کشی ساختمان و یا تعویض قطعات فرسوده موردی است که اغلب خانواده ها با آن در گیرند. هوم سرویز با استفاده از تکنیسین های با تجربه و آموزش دیده، خدمات لوله کشی ساختمان را در سریع ترین زمان انجام می دهد. ما در همه محلات با تکنیسین های ماهر و تضمین شده ای همکاری داریم که کارهای تاسیساتی و لوله کشی را انجام می دهند. برای انجام تعمیرات و خدمات فنی از تکنیسین های با تجربه امداد تاسیسات کمک بگیرید. طراحی و اجرای سیستم لوله کشی ساختمان ، تعمیرات لوله کشی ساختمان و تعویض لوله های فرسوده، کانال لوله کشی و تاسیسات ساختمان لوله کشی در تخصص ماست.

نصب و تعمیر پکیج، نصب و تعمیر آبگرمکن، نصب و تعمیر شوفاژ، تعمیرات لوله کشی ساختمان و سرویس متورخانه،نصب و تعمیر پمپ آب و منبع،لوله کشی آب و فاضلاب،رفع نشتی و ترکیدگی لوله، نصب و تعمیر فلاش تانک و توالت فرنگی، نصب روشویی و متعلقات، نصب سینک ظرفشویی، تبدیل توالت ایرانی به فرنگی، لوله کشی گاز بخشی از خدمات لوله کشی ساختمان در امداد تاسیسات است.

عنوان(به روز رسانی سال 1400) از قیمت (تومان) تا قیمت (تومان)
لوله کشی کمتر از 10 متر 150000 2300000
لوله کشی آب و شوفاژ 5 لایه(متر طول) 12000 18000
لوله کشی آب سبز(متر طول) 10000 14000
لوله کشی فاضلاب(متر طول) 1000 14000
لوله کشی آب با سایز 1/2 10000 12000
لوله کشی آب با سایز 25 12000 17000
لوله کشی آب با سایز یک اینچ(موتورخانه ای) 14000 18000
تخریب محیط مورد نظر جهت لوله کشی توافقی

شرایط سرویس

امداد تاسیسات می بایست ابتدا محل لوله کشی را بررسی نموده و پیشنهاد خود را ارائه کند. پس از هماهنگی با مشتری اقدام به انجام سرویس خواهد شد. در صورت تهیه لوازم و قطعات مورد نیاز توسط امداد تاسیسات، فاکتور خرید به مشتری ارائه می شود.

هزینه پایه خدمات لوله کشی ساختمان ۲۵ هزار تومان است.

خدمات تاسیساتی امداد تاسیسات

  • خدمات تاسیساتی
  • نشت گیری آب
  • لوله کشی آب
  • لوله کشی گاز
  • تعمیر و نشتی گیری شیرآلات
  • خدمات چاه و فاضلاب
  • تعویض شیر
  • تعویض شیرآلات بهداشتی
  • نصب لوازم سرویس بهداشتی
  • نصب روشویی
  • نصب توالت
  • چاه باز کنی
  • لوله باز کنی
  • نصب سیفون
  • نصب شوفاژ
  • تعمیر شوفاژ
  • هواگیری شوفاژ

در صورتی که با ترکیدگی لوله آب ونم دیوار وسقف، فاضلاب و حتی نم سرویس بهداشتی مواجه شده اید کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۹۹۱۶۸۲ تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل شما را برطرف کنند. شما برای نشان دادن مشکل لوله کشی ساختمان تنها کافیست پیامهای تصویری از نشتی لوله آب، ترکیدگی و نم دیوار وسقف و موارد این چنینی را به شماره واتساپ بفرستید.۰۹۱۲۷۹۹۱۶۸۲ شماره واتساپ سراسر تهران به صورت شبانه روزی حتی تعطیلات

تاسیسات ساختمان دو دسته اند :

  • تاسیسات مکانیکی
  • تاسیسات الکتریکی

تاسیسات مکانیکی

شامل موارد زیر است :

  • اجرا و طراحی آسانسور
  • تهویه مطبوع
  • سیستم های بخار
  • گاز رسانی
  • بهداشتی ( آب و فاضلاب )
  • آتش نشانی
  • حرارتی ( گرمایی و سرمایی )
  • تاسیسات گازهای طبی

تاسیسات حرارتی

شامل موارد ذیل می باشد :

تبخیر :

بخاطر فرآیند تبدیل رطوبت به بخار اتفاق می افتد. آسایش و راحتی به لحاظ گرما نه تنها به دمای هوا ، بلکه به رطوبت نسبی هوا ، دمای تابشی فضاهای پیرامون ، حرکت هوا و پاکی هوا بستگی دارد . برای رسیدن به این شکل از گرما و حفظ آن ، باید تعادل منطقی در عوامل ذکر شده ایجاد شود .

همرفت :

همرفت انتقال گرما در نتیجه حرکت چرخشی بخش های گرم شده از یک مایع یا گاز صورت می گیرد .

تابش :

تابش به این معنی است که انرژی گرمایی از بدنه گرم ساطع شده و از طریق فضای واسطه منتقل شده و جذب بدنه سردتر می شود . گرمای تابشی تحت تاثیر حرکت هوا یا دما نمی باشد .

رسانایی :

در رسانایی ، انتقال مستقیم گرما از ذرات گرم تر به ذرات سردتر یک واسطه و یا دو عنصر که در تماس مستقیم با هم قرار دارند .

انواع لوله در سیستم لوله کشی ساختمان

لوله کشی ساختمان با انواع لوله ها برای آب رسانی و تاسیسات ساختمان لوله کشی انجام می شود. اجرای لوله کشی ساختمان منوط به انتخاب صحیح جنس لوله است. هر لوله با تکنولوژی ساخت متفاوت ساخته شده و خواص مکانیکی مشخصی دارد. بنابر این نمی توان از یک نوع لوله برای سیستم لوله کشی ساختمان در همه بخش ها استفاده کرد. به طور کلی انواع لوله ها به دو نوع لوله های فلزی و غیر فلزی تقسیم می شود.

لوله های گالوانیزه

لوله های گالوانیزه در دو نوع آهنی و فولادی موجود هستند. لوله های گالوانیزه فولادی در مقایسه با لوله های آهنی، سبک تر بوده و براقیت بیشتری دارند. عمده مصرف لوله گالوانیزه در سیستم لوله کشی فاضلاب است. این لوله ها ارزان قیمت بوده و در مقابل فشار، تحمل خوبی دارند. از معایب لوله های گالوانیزه می توان به عدم انعطاف پذیری، میل به خوردگی لوله، رسوب گیری زیاد اشاره کرد. استفاده از این لوله ها به مراتب کمتر از انواع دیگر است.

لوله های چدنی

یکی دیگر از لوله هایی که در سیستم لوله کشی فاضلاب کاربرد دارد، لوله های چدنی است. لوله هایی از جنس چدن با آلیاژ متفاوت در سیستم لوله کشی ساختمان از شناخته شده ترین لوله های فاضلابی هستند.انواع لوله های سر تخت و سر توپی چدنی در سیستم لوله کشی فاضلاب منازل قدیمی اجرا شده است. قیمت ارزان، مقاومت در برابر فرسودگی و مقاومت بالا از مزایایی لوله های چدنی در ساختمان سازی است. امروزه تکنولوژِی ساخت لوله های ساختمان پیشرفت زیادی داشته و استفاده از لوله های چدنی محدود تر شده است. کار با این لوله ها نیازمند صرف زمان طولانی درمقایسه با لوله های دیگر است.

لوله‌هایی پلیمری (پلاستیکی)

لوله سبز یا لوله‌ پلی پروپیلن نسل جدید لوله در سیستم لوله کشی ساختمان است که از نوعی پلیمر یا همان پلاستیک ساخته شده می شود. لوله های پلیمری سبک، انعطاف پذیر و ارزان قیمت هستند. اجرای لوله کشی با پروپیلن در زمان بسیار کوتاه تری امکان پذیر است. انواع لوله سبز در برابر خوردگی و رسوب گیری پتانسیل بالاتری دارند. به هنگام بازسازی منازل لوله های پلیمری جایگزین لوله های قدیمی می شوند. البته لوله های سبز تحمل فشار بالا و تغییرات زیاد دمایی را نداشته و تغییر شکل می دهند.

لوله های پی وی سی

لوله هایی سبک بوده و دارای اتصالات و قطعات ساده برای نصب هستند. لوله های پی وی سی در برابر مواد شیمیایی مقاوم بوده و قطر بسیار کمی دارند. با تمام این مزایا PVC خشک و شکننده است و در برابر سرما و تغییرات دمایی مقاومت خوبی ندارد.

لوله های چند لایه (سوپرپایپ)

لوله های ۵ لایه از ترکیب آلیاژ مختلف و به صورت لایه ای تولید می شوند. ترکیب آلیاژ در لایه ها موجب شده تا مقاومت لوله های سوپرپایپ افزایش یابد. این لوله ها با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته تولید شده و دارای مزایای زیادی هستند. در حال حاضر مناسب ترین لوله برای تعمیرات لوله کشی ساختمان و سیستم لوله کشی ساختمان لوله های چند لایه هستند. عمر لوله های ۵ لایه بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ سال برآورد شده است. لوله های ۵ لایه در سیستم لوله کشی ساختمان دچار زنگ زدگی، پوسیدگی و خوردگی نشده و به سادگی شکل می پذیرد. سوپرپایپ سبک، انعطاف پذیر، مقاوم در برابر فشار و توان تحمل حرارت بالا را داشته و در زمان کوتاهی نصب می شود.

اگر برای خدمات لوله کشی و تعمیرات سیستم لوله کشی ساختمان به دنبال بهترین تیم حرفه ای هستید با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول لوله کشی و تاسیسات ساختمانی

آیا خدمات لوله کشی ساختمان در تمام مناطق تهران انجام می شود ؟

بله ما در تمام مناطق تهران بصورت شبانه روزی خدمات لوله کشی و تاسیسات انجام می دهیم.

اختلاف قیمت دستمزد های لوله کشی ساختمان به چه علت است ؟

اختلاف قیمت لوله کشی ساختمان می تواند علت های زیادی داشته باشد که مهمترین آن تجربه و تبحر استاد کار اس.

آیا می توان لوله های قدیمی داخل دیوار حمام را تعویض کرد ؟

بله به دو صورت می توان این کار را انجام داد، می توانید برای این منظور با شماره های کارشناسان ما تماس بگیرید.

نیاز به تعمیرکار دارید ؟

ما بصورت ۲۴ ساعته ۷ روز هفته در خدمت شما هستیم

انجام کلیه خدمات تاسیساتی در تهران :

تعمیر ، نصب و سرویس پکیج و رادیاتور

تعمیر ، نصب و سرویس کولر گازی و آبی

تعمیر ، نصب و سرویس مشعل و موتورخانه

تعمیر ، نصب و سرویس توالت فرنگی

لوله کشی و لوله بازکنی

تشخیص ترکیدگی

نقاشی و بنایی

بازسازی ساختمان

آسانسور

نصب و تعمیر ماشین لباسشویی

نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی

یونیت دندانپزشکی

تعمیر ، نصب و سرویس داکت اسپلیت

تعمیر انواع پمپ تحت فشار

تعمیر انواع برندهای تخچال

و ...

تعرفه تعمیرات

در این بخش شما مطالب آموزشی همراه با قیمت تعمیر آن را خواهید دید

آموزش تعمیرات
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس (لمس کنید)