ثبت درخواست آنلاین

هزینه تعمیر کولر گازی چقدر است؟

تعمیر کولر گازی به طور متوسط با چه قیمتی در امداد تاسیسات پایتخت ارائه می‌شود؟
به رایگان قیمت بگیرید
۸۰۰۰۰ تومان کمینه قیمت
۱۶۰۰۰۰ تومان متوسط قیمت
۲۴۰۰۰۰ تومان بیشینه قیمت

تعمیر کولر گازی تهران

تعمیر کولر گازی با کادری مجرب و آموزش دیده در تهران با گارانتی شبانه روزی

Air Conditioner Repair

تعمیر کولر گازی چگونه صورت می گیرد ؟ کولر گازی سیستمی هوشمند و حساس می باشد که تعمیر آن بایستی در اولویت قرار گیرد. هدف از تعمیر کولر گازی آن است، این وسیله بتواند تا مدتها میهمان منزل شما باشد و با خرابی ناگهانی شما را به دردسر نیندازد. امروزه تقریبا در تمام خانه ها کولر گازی به چشم می خورد ولی تعداد محدودی از افراد هستند که برای تعمیر کولر گازی زمان مناسبی مشخص کرده و آن را مهم می دانند. از این رو در خیلی از مواقع افراد مجبور به خرید مجدد دستگاه می شوند. به همین دلیل است که تعمیر کولر گازی از اهمیت زیادی برخوردار است و بایستی آن را مدنظر داشته باشید. خدمات مجموعه امداد تاسیسات پایتخت در زمینه :

تعمیر کولر گازی سامسونگ

تعمیر کولر گازی ال جی

تعمیرات کولر گازی جنرال

دیگر برند ها شامل :

1- تعمیر برد کولر گازی

2- تعمیر کمپرسور کولر گازی

3- تعویض کمپروسور کولر گازی

4- تعمیر و یا تعویض موتور فن کولر گازی

و… می باشد.

در تعمیر کولر گازی استفاده از قطعات اصلی و نیروی متخصص بسیار اهمیت دارد در غیر این صورت علاوه بر افزایش هزینه، از کیفیت کولر گازی یا اسپلیت شما کاسته می شود. پس دقت داشته باشید که تعمیرات خود را به دست نیروی متخصص در این زمینه سپرده تا کیفیت کار را تجربه کنید.

دیگر نیازی به پرس و جو نیست تنها کافی است با شماره ۰۹۱۲۹۵۵۱۳۲۸ تماس بگیرید

تا سریعا تعمیرکار پکیج درب منزل خود مشاهده کنید.

دلیل اصلی شما برای انتخاب ما جهت تعمیر کولر گازی

چگونه به ما اعتماد کنید؟ این سوالی است که شاید برای شما کاربران عزیز پیش بیاید که چگونه می توانیم به شما اعتماد کنیم و تعمیر کولر گازی را به شما بسپاریم. به افتخار به اطلاع شما می رسانیم که مرکز ما با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه سرویس و تعمیر انواع سیستم های حرارتی و برودتی بالخصوص تعمیرات کولر گازی می باشد و همچنین دارای جواز کسب معتبر از اتحادیه مربوطه می باشد تمامی تعمیر کاران امداد تاسیسات پایتخت که در این مجموعه خدمات رسانی می کنند دارای مدارک معتبر تخصصی از برترین آموزشگاه های سطح کشور هستند که نشان از علم در کنار تجربه درخشان آنان دارد و این همواره بزرگترین سرمایه و دلیل اعتماد مشتری به ما می باشد.

اهمیت امروزی کولر گازی در منازل

امروزه دیگر استفاده از دستگاه هایی مانند کولر های آبی و دستگاه های این چنینی رو به منسوخ شدن رفته است. همچنین بخاری های گازی و یا برقی به علت خطرات جانبی آن ها به ندرت در واحد های ساختمانی به کار می روند. با توجه به تمامی این نکات ، روز به روز درخواست برای نصب کولر گازی بالا و بالاتر می رود.

این سیستم ها تقریبا تمامی نیاز های هر فردی را نسبت به گرما و سرما به طور کامل پشتیبانی می نماید و مهمتر آنکه این کار را به نحو احسنت به انجام می رساند. بسیاری از واحد های ساختمانی در مرحله پیش فروش کولر های گازی را برای هر واحد ساختمانی به صورت جداگانه در نظر می گیرند. همچنین این سیستم ها هم گرما و هم سرمای مطلوب تری را نسبت به دیگر وسائل گرمایی و سرمایی دارا هستند.

بر طبق شواهدی که در سال های اخیر مشاهده نموده ایم ، همواره تابستان های گرمی را دیده ایم کولر های گازی می توانند سرمایش بسیار قوی تری را به منزل شما القا نمایند به طوری که حتما و یقینا متوجه این دسته از تفاوت ها خواهید بود. لازم به ذکر است که نصب کولر گازی در مناطق جنوبی ایران مانند زاهدان و دزفول و اهواز امریست واجب! گرمای طاقت فرسا در این مناطق ایجاب می کند که حتما و حداقل در هر واحد ساختمانی ،یک کولر گازی نصب شود.

همچنین در مناطق شمال کشور زمستان های سردی در انتظار مردم می باشد این موضوع نیز نیازمند نصب و تعبیه ی کولر های گازی می باشد این دستگاه ها معمولا هزینه نگه داری پایینی دارند و به علت رواج آنها ، قطعات نیاز به تعویض و یا تعمیر آنها نیز به آسانی در دسترس می باشد لذا از هر جهتی که بخواهیم به کولر های گازی (اسپیلت) نگاه بیندازیم، می بینیم نصب این سیستم در ساختمان نه تنها امری طبیعی ست، بلکه واجب است!

نحوه تعمیر ترموستات در سیستم تهویه مطبوع اتاق

How to Repair the Thermostat in a Room Air Conditioner : Air Conditioning

ویژگی های انحصاری فدک تهویه در تعمیر کولر گازی

معمولا هر سازمان یا شرکتی دارای ویژگی هایی می باشد که باعث می شود نسبت به دیگران دارای برتری های باشد. امداد تاسیسات پایتخت نیز دارای ویژگی های انحصاری می باشد که باعث شده که مشتریان زیادی به ما اعتماد کرده اند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد ما وجود دانش در کنار و همراه تجربه درخشان تعمیرکاران این مجموعه می باشد.

حضور تعمیرکاران مجرب و متخصص در سرویس و تعمیر کولر گازی و سایر سیستم های سرمایشی و گرمایشی باعث آن شده است که ما مورد اعتماد خیلی از مشتریان خود باشیم. این مجموعه تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا در کمترین زمان ممکن در سراسر تهران خدمات رسانی انجام شود تا شما در گرمای شدید تابستان نمانید به همین دلیل مجموعه های مختلفی را در سطح شهر مستقر کرده است که شما می توانید با آنها تماس گرفته و زمان مراجعه آنها را شما خودتان تعیین کنید تا هماهنگی های لازم به عمل آید و در کمترین زمان ممکن به شما بهترین خدمات را ارائه دهند.

ما تمام تلاش خود را بکار می گیریم که تا حد امکان به تعمیر قطعات بپردازیم نه تعویض آنها و این آرامش خاطر را به شما می دهیم که در صورت تعویض آنها از قطعات اصلی استفاده می کنیم. به جرات می توانیم بگوییم که امداد تاسیسات پایتخت تنها مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی است که توانسته حرفه ای ترین خدمات را برای مشتریان خود به ارمغان آورد ، به طوری که ما کلیه خدمات ارائه شده مشتریان را گارانتی می کنیم.

چطور با امداد تاسیسات پایتحت ارتباط برقرار کینم :


ما با دارا بودن کادری مجرب و دوره دیده به صورت شبانه روزی (۲۴ ساعته ۷روز هفته) آماده ارائه خدمات به کلیه همشهریان محترم می باشیم. هدف آن آسایش و ارائه بهترین خدمات می باشند و برای رسیده به هدف از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.


فقط یک تماس کافیست

در صورتی که از طریق این وب سایت با ما تماس گرفته اید نحوه آشنایی خود را اعلام کنید تا از ۲۰٪ تخفیف خدمات بهره برید.

تلفن تماس :
۰۹۱۲۳۲۱۳۹۱۸ شمال تهران ۲۲۸۰۲۳۲۹
۰۹۱۲۷۹۹۱۶۸۱ غرب تهران ۴۴۱۰۰۳۱۸
۰۹۱۲۷۹۹۱۶۸۲ شرق تهران ۷۷۰۴۶۶۴۷
۰۹۱۱۶۰۳۶۸۱۶ شمال شرق ۸۸۶۵۷۴۹۷
۰۹۱۱۳۹۰۱۷۳۷ شمال غرب ۸۸۶۵۷۴۹۸
۰۹۱۲۳۰۶۳۹۵۶ مرکز تهران ۳۳۶۰۹۴۵۸

۰۹۱۳-۰۲۲-۳۴۱۴ – ۰۹۱۴-۹۸۶-۳۴۱۳
۰۹۱۶-۴۰۱-۳۴۱۴ – ۰۹۱۸-۰۸۴-۸۱۴۱
۰۹۱۵-۴۵۴-۳۴۱۳ – ۰۹۱۹-۹۶۰-۰۷۲۶
۰۹۱۱-۸۲۳-۶۹۶۲ – ۰۹۱۱-۷۶۰-۰۸۳۰
۰۹۳۳-۸۲۵-۸۵۷۲ – ۰۹۳۳-۲۳۳-۴۴۸۹

تعرفه تعمیرات

در این بخش شما مطالب آموزشی همراه با قیمت تعمیر آن را خواهید دید

آموزش تعمیرات
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس (لمس کنید)