ثبت درخواست آنلاین

تعمیر پکیج و آبگرمکن پاستور - ۰۹۱۲۰۷۹۸۱۳۸ - شبانه روزی

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد, ۱۴۰۰ دسته : امداد تاسیسات دفعات بازدید : ۱۲۱ بار
تعمیر پکیج و آبگرمکن تهران

تعمیر پکیج و آبگرمکن پاستور – ۰۹۱۲۰۷۹۸۱۳۸ – شبانه روزی – امداد تاسیسات پایتخت

تعمیر پکیج و آبگرمکن پاستور ، امداد تاسیسات مرکز تخصصی عیب یابی پکیج دیواری و همچنین نصب، سرویس و تعمیر پکیج دیواری در استان تهران، البرز و … می‌باشد. تعمیر پکیج دیواری یکی از خدمات این شرکت می‌باشد که به بهترین شکل ممکن قادر به انجام آن در همه مناطق استان‌های البرز، شیراز، تهران، اصفهان، رشت، مازندران، مشهد و … می‌باشد. تمامی‌خدمات امداد تاسیسات توسط افراد دوره دیده و حرفه ای انجام می‌شود.

پکیج چیست؟

پکیج به نوعی از سیستم‌های گرمایشی گفته می‌شود که سال‌ها است توانسته جای موتورخانه‌ها را بگیرید و جایگزین مناسبی برای آن‌ها باشد. پکیج‌ها دارای مزایای زیادی می‌باشند که یکی از آن‌ها قابلیت نصب، تعمیر و سرویس سریع و آسان در محل می‌باشد. پکیج‌ها دارای دو حالت زمستانه و تابستانه می‌باشند. در تابستان زمانی که آب را باز می‌کنید پکیج روشن می‌شود و عملکردی شبیه به آبگرمکن دیواری دارد و اما در زمستان به دلیل اینکه باید گرمای شوفاژها، فن کوئل‌ها و … را تامین کند کاملا متفاوت است و می‌توان گفت که همیشه روشن است.

خدمت تعمیرات پکیج دیواری و زمینی در محل

ما در تیم امداد تاسیسات تعمیرکاران آموزش دیده و بامهارت در زمینه تعمیر تخصصی پکیج در محل با انواع برندها اعم از پکیج بوتان ، پکیج رادیاتور ، پکیج ایساتیس و … را استخدام کرده ایم تا شما با خیال راحت متخصص سرویس پکیج خود را بیابید. در تعمیرگاه امداد تاسیسات تعمیر پکیج در غرب تهران ، تعمیر پکیج در شرق تهران ، تعمیر پکیج در شمال تهران و تعمیر پکیج در جنوب تهران توسط تعمیرکار حرفه ای پکیج صورت می پذیرد.

همچنین تعمیرکاران برای تعمیر پکیج در محل اگر نیاز به قطعه خاصی باشد از قطعات فابریک آن برند استفاده می کنند. در امداد تاسیسات تعمیرات و سرویس پکیج به همراه ضمانتنامه می باشد و می توانید اعتماد کامل داشته باشید. فقط کافی است اگر در تهران هستید با توجه به منطقه خود برای تعمیر رادیاتور و پکیج در شمال تهران یا جنوب تهران یا غرب تهران یا شرق تهران با شماره تلفن ها تماس حاصل نمایید. امداد تاسیسات در تهران و البرز آماده خدمت رسانی به شماست.

سرویس و تعمیر پکیج را به متخصصش بسپار

تعمیر پکیج زمانی ضروری می‌شود که با مواردی مانند روشن نشدن پکیج، گرم نشدن آب خروجی، خاموش شدن پکیج، کدهای خطا پکیج (error) و … روبه‌رو شوید. در تعمیر پکیج، انتخاب یک تعمیرکار حرفه‌ای پکیج و رادیاتور بسیار مهم است؛ چرا که انواع پکیج دیواری و زمینی از برندهای مختلف وجود دارد که ممکن است کمی با هم متفاوت باشند اگرچه قطعات حساسی مانند پمپ آب و سنسور حرارتی و برد در همه آن‌ها وجود دارد. برای مشتریان در کنار دانش و مهارت سرویسکار و تعمیرکار، درخواست قیمت مناسب و منصفانه برای تعمیرات پکیج هم در انتخاب متخصص مدنظر است.

در بسیاری از اوقات، آنچه نیاز داریم خدمات سرویس پکیج (سرویس کامل و یا سرویس دوره‌ای) است و ایراد جدی و خرابی در قطعات پکیج بوجود نیامده است. از جمله تفاوت‌های اصلی میان تعمیر و سرویس پکیج، عدم کارکرد صحیح دستگاه در زمان نیاز به تعمیر است. مثلا در صورتی که پکیج شما روشن نشود، احتمالا جرقه زن خراب شده و نیاز به تعمیر است؛ اما سرویس پکیج در زمان بروز مشکلی در پکیج انجام نمی‌شود. بلکه برای حفظ سلامت دستگاه، به صورت سالانه یا هر 6 ماه یک مرتبه، پکیج توسط سرویسکار بررسی می‌شود.

حتما ببینید : خدمات تعمیر پکیج در تهران

معرفی انواع پکیج

پکیج‌های دیواری با حداقل صدا و مصرف برق، آب لازم برای رادیاتور شوفاژها، شستشو و حمام را گرم می‌کنند. به همین دلیل نباید از محبوبیت این سیستم گرمایشی تعجب کنیم. راندمان بالا و نیاز به فضای کم نیز مزید بر علت شدند تا موتورخانه‌ها به مرور زمان جای خود را به پکیج‌ها بدهند. اما مانند هر دستگاه دیگری، پکیج‌ها نیز دچار مشکلاتی می‌شود و به تعمیر پکیج و یا سرویس نیاز پیدا می‌کنند.

چنانچه در هر مکان و در هر زمان به خدمات سرویس و تعمیر پکیج احتیاج پیدا کردید، می‌توانید روی «امداد تاسیسات» حساب کنید. پکیج‌ها را می‌توان از چند منظر دسته‌بندی کرد. در ادامه سه دسته‌بندی رایج انواع پکیج را بررسی می‌کنیم:

  • از منظر فضای موردنیاز برای نصب : پکیج دیواری، پکیج زمینی، و پکیج ایستاده (معادل پکیج زمینی)؛
  • از منظر سوخت مصرفی پکیج : پکیج گازسوز، پکیج برقی، پکیج دوگانه سوز، و پکیج گازوئیلی؛
  • از منظر ساختار پکیج : پکیج تک مبدل بدون فن، پکیج تک مبدل با فن (فن دار)، پکیج دو مبدل بدون فن، و پکیج دو مبدل با فن.

هزینه تعمیر پکیج چقدر است؟

چندین مورد بر تعرفه تعمیرات پکیج، اثرگذار است؛ از جمله قطعاتی که خراب شده‌اند و نیاز به تعویض یا تعمیر دارند. نرخ اتحادیه برای تعمیر پکیج در سال 1400 که به طبع از سال 99 بییشتر شده است. همچنین، هزینه ایاب و ذهاب تعمیرکار پکیج به منزل یا محل مدنظر شما، بر قیمت تعمیر پکیج اثر می‌گذارد.

روش های کاربردی برای بالا بردن عمر پکیج دیواری و زمینی

  • همیشه سعی کنید دمای پکیج را زیر 60 درجه سانتی گراد نگه دارید زیرا آب بالاتر از 60 درجه رسوب آزاد می کند. این کار به صورت چشمگیری عمر پکیج را افزایش می دهد.
  • فیلتر پلی فسفات و رسوب زدای مغناطیسی و یا فیلتر پلی مگنت که نقش هر دو را بازی می کند نصب کنید.
  • وقتی قصد دارید طولانی مدت آب گرم مصرف کنید از پکیج دیواری استفاده کنید. می توانید برای شست و شوی دست ها از آب سرد استفاده نمایید.
  • نصب صافی برنجی برگشت و همچنین محافظ برق الزامی میباشد.
  • شستشوی مدار شوفاژ و همچنین تزریق محلول پروتکتور به داخل مدار سیستم در ابتدای شروع به کار پکیج و یا نهایتا بعد از مدتی از استفاده پکیج امری ضروری است به منظور جلوگیری از تشکیل رسوب در پکیج و رادیاتورها این کار را انجام دهید.

خدمات تعمیرات پکیج

یکی از خدماتی که با استفاده از پکیج ممکن است لازم شود، تعمیر پکیج است. بین 20 تا 25 عدد قطعه متفاوت در پکیج‌های مختلف وجود دارد؛ که در زمان بروز مشکل ممکن است کارایی مطلوب خود را نداشته باشند و در تعمیر پکیج بایستی مورد بازبینی قرار بگیرند. شاید تصور کنید که بررسی این تعداد از قطعات در زمان تعمیر بسیار زمانبر است اما نگران نباشید چرا که یک تعمیرکار پکیج ماهر و باتجربه عیب یابی و رفع خرابی را در زمان کوتاهی به انجام می‌رساند.

برخلاف سرویس پکیج، تعمیر پکیج برای انواع برندهای پکیج، روند متفاوتی دارد. برای نمونه، تعمیر پکیج رادیاتور با تعمیر پکیج دیواری بوش تفاوت دارد. با این حال، یک تعمیرکار پکیج حرفه‌ای بر تعمیر پکیج اکثر برندها مسلط است، و با خیالی آسوده می‌توانید تعمیر پکیج خودتان را به او بسپارید.

  • تعمیر مبدل پکیج
  • تعمیر پمپ پکیج
  • عیب یابی کد خطای پکیج
  • تعمیر پکیج دیواری بوتان
  • شناسایی کد خطای پکیج بوتان
  • عیب یابی و تعمیر پکیج رادیاتور
  • بررسی علت آب دادن پکیج رادیاتور
  • بررسی علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج بوتان

حتما ببینید : خدمات تعمیر پکیج در تهران

متخصصین ماهر که در «امداد تاسیسات» فعال هستند، کلیه امور مربوط به تعمیر شوفاژ و رادیاتورها را هم در صورت نیاز انجام خواهند داد، شما می توانید در زمان ثبت سفارش تمام خدمات مورد نیازتان را انتخاب کرده و شرح دهید.

سرویس و تعمیر آبگرمکن را به متخصصش بسپار

سرویس و تعمیر آبگرمکن را به متخصصش بسپار

تعمیر آبگرمکن و سرویس آبگرمکن دیواری ممکن است به نظر ساده برسد، اما ارتباط همزمان این دستگاه با آب و گاز در کنار تعدد قطعات پیچیده آن، عیب یابی و رفع مشکلات آبگرمکن را کمی مشکل می‌کند. این وسیله کاملا با زندگی ما عجین شده است. اما با وجود آشنایی ما با آن، باز هم تعمیر آبگرمکن دیواری و سایر انواع آن، مهارت و ظرافتی را می‌طلبد که تنها از عهده یک متخصص بر می‌آید.

اگر برای سرویس آبگرمکن و یا تعمیر ابگرمکن دیواری به کمک یک متخصص نیاز دارید، کافیست در وب سایت یا اپلیکیشن «امداد تاسیسات» سفارش خود را ثبت کنید تا به مجرب‌ترین و بهترین تعمیرکاران انواع ابگرمکن در نزدیکی خودتان، دسترسی داشته باشید.

چه مواقعی به تعمیرکار آبگرمکن نیاز داریم؟

هیچ ساختمانی را نمی‌توان بدون آبگرمکن تصور کرد. تفاوتی نمی‌کند خانه باشد یا محل کار، از اولین اقداماتی که قبل از سکونت انجام می‌شود، نصب آبگرمکن است. به دلایل مختلفی ممکن است عملکرد این وسیله مختل شود و نتواند مهمترین وظیفه خود، یعنی گرم کردن آب را انجام دهد. در چنین مواقعی باید از یک تعمیرکار آبگرمکن برای تعمیر آبگرمکن و یا سرویس آبگرمکن دیواری کمک گرفت.

اگر آبگرمکن شما به خوبی کار نمی‌کند، می‌توانید برای تعمیر و یا سرویس آبگرمکن دیواری خود روی «امداد تاسیسات» حساب کنید. ما برای سرویس و تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3115، تعمیر آبگرمکن بوتان b15 و باقی برندها و مدل‌ها تعمیرکار مربوط به خود را به محل شما اعزام می‌کنیم.

تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان B3115

هنگام درخواست سرویس و عیب یابی آبگرمکن دیواری، تعمیر آبگرمکن گازی، آبگرمکن برقی یا آبگرمکن ایستاده‌ خود حتماً به برند آن اشاره کنید. برند آبگرمکن علاوه بر یافتن تعمیرکار آبگرمکن دیواری متخصص هر برند، در تشخیص مشکلات رایج هر برند نیز راهگشاست. علاوه برعیب یابی آبگرمکن، دلیل دیگر برای ذکر برند این است که هزینه‌ی تعمیرات آبگرمکن‌ دیواری از برندهای مختلف بسته به نوع مخزن و انرژی متفاوت است. برای مثال هرکدام از این موارد نیازمند تعمیرکار آبگرمکن متخصص خود در تهران یا شهرهای دیگر هستند:

  • تعمیر آبگرمکن دیواری B3315 بوتان
  • تعمیر آبگرمکن دیواری مدل B3118 بوتان
  • تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان B15
  • تعمیر آبگرمکن‌ دیواری لورچ
  • تعمیر آبگرمکن دیواری سوزان
  • تعمیر آبگرمکن پلار
  • تعمیر آبگرمکن‌ دیواری ایران شرق
  • تعمیر آبگرمکن دیواری وایلانت
  • رسوب زدایی آبگرمکن دیواری در خانه

رسوب زدایی آبگرمکن دیواری، جرم گیری آبگرمکن‌ ایستاده و مخزن‌دار و رسوب گیری آبگرمکن دیواری گازی و برقی در خانه هم انجام می ‌شود. بنابراین به منظور رسوب زدایی آبگرمکن دیواری، می‌ توانید به لیست شماره تلفن تعمیرات آبگرمکن‌ دیواری بوتان و برندهای دیگر در سایت امداد تاسیسات دسترسی داشته باشید.

رایج‌ترین مشکلات، عیب یابی و تعمیر آبگرمکن دیواری

در ادامه چند نمونه از نشانه‌های خراب شدن آبگرمکن دیواری را برایتان بازگو کرده‌، شیوه عیب‌یابی و روش‌های تعمیر آبگرمکن دیواری را برایتان شرح داده‌ایم.

الکترود جرقه زن، جرقه نمی‌زند

وقتی الکترود جرقه نمی‌زند، ممکن است یکی از مشکلات زیر بوجود آمده باشد:

  • اتصال وایر از محل خود جدا شده است، و باید آن را در محل خودش قرار دهید.
  • اتصال وایر شل است، و برای تعمیر آبگرمکن باید آن را محکم کنید.
  • نوک الکترود جرقه زن کثیف است، و باید آن را تمیز کنید.
  • چینی الکترود شکستگی دارد و باید آن را تعویض نمایید.
  • وایر دارای قطعی است، و باید آن را تعویض کنید.

شمعک روشن نمی‌شود

اگر شمعک آبگرمکن روشن نمی‌شود، اقدامات زیر را انجام دهید:

  • شیر پروانه‌ای بسته است، و باید آن را باز کنید.
  • مشکل از گرفتگی صافی شمعک است، و باید صافی را تعویض نمایید.
  • مجرای نازل شمعک گرفتگی دارد، و با تمیز کردن مشکل حل خواهد شد.

شمعک خاموش می‌شود

خاموش شدن شمعک آبگرمکن، با یکی از راه‌های زیر تعمیر کنید:

  • ایراد از ترموکوپل است، و بایستی ترموکوپل بطور کامل تعویض شود.
  • مهره ترموکوپل شل است، که با محکم کردن مهره مشکل حل خواهد شد.
  • شیر مغناطیسی خراب است، و برای تعمیر آبگرمکن باید آن را تعویض نمایید.
  • شعله شمعک کوتاه است؛ و میبایست مسیر عبور گاز تا شمعک را تمیز نمایید.

شعله شمعک کوتاه و زردرنگ است

برای اینکه شمعک آبگرمکن کیفیت مطلوب را داشته باشد، موارد زیر را به ترتیب بررسی کنید:

  • صافی شمعک گرفته است، و باید آن را تمیز کنید.
  • مجرای نازل شمعک گرفتگی دارد، و میبایست آن را تمیز نمایید.
  • صافی مجرای هوا کثیف است، و برای تعمیر آبگرمکن باید آن را تمیز کنید.

شیر آب گرم باز است ولی مشعل روشن نمی‌شود

روشن نشدن آبگرمکن وقتی که آب گرم باز باشد، نشان می‌دهد که جریان گاز به هر دلیلی وارد مشعل نمی‌شود. موارد زیر را بررسی کنید:

  • گاز ساختمان قطع است. در این حالت باید با شرکت گاز تماس بگیرید تا آن را وصل نمایند. البته قبل از آن باز بودن شیر گاز ورودی خانه و دستگاه را چک کنید.
  • صافی آب گرفتگی دارد، و باید برای تعمیر آبگرمکن آن را تمیز نمایید.
  • شیپوره رگولاتور آب گرفتگی دارد، و باید آن را تنظیم نمایید.
  • شیر ربع گرد گاز آبگرمکن بسته است، و باید آن را باز کنید.

بعد از باز کردن شیر آب گرم، مشعل بلافاصله روشن نمی‌شود

وقتی که مشعل آبگرمکن با تأخیر روشن می‌شود، به موارد زیر توجه کنید:

  • شیر احتراق آهسته خراب است، و باید آن را تعویض نمایید.
  • مشکل بر اثر وجود رسوب روی سوپاپ آب بوجود امده است، و باید رسوبات را تمیز کنید.
  • ایراد از اورینگ سوپاپ اصلی گاز است، و برای تعمیر آبگرمکن میبایست اورینگ را تعویض نمایید.

تعمیر آبگرمکن با امداد تاسیسات چگونه انجام می شود؟

ممکن است آبگرمکن شما پس از چند وقت کار کردن دچار نقص شده و نیاز به تعمیر یا سرویس داشته باشد. نقص در عملکرد آبگرمکن می‌تواند به دلایل مختلفی باشد و یکی از مشخص‌ترین علائم آن، گرم نشدن آب یا صداهای متفاوت از آن است که باید بلافاصله برای رفع آن اقدام نمود. شما می ‌توانید در صورت مشاهده چنین علائمی از طریق سایت یا اپلیکیشن امداد تاسیسات، بهترین متخصصان را درخواست نموده و نسبت به تعمیر یا سرویس آبگرمکن خود اقدام نمایید. متخصصین این خدمت تحت نظر شرکت امداد تاسیسات، با قیمت مشخص و پشتیبانی 24 ساعته به شما عزیزان خدمت‌ رسانی می‌ کنند.

نحوه محاسبه هزینه تعمیر آبگرمکن در محل

با توجه به اینکه جزییات مربوط به کار تعمیرات و سرویس آبگرمکن توسط مشتری اعلام می شود، ارائه یک قیمت ثابت و مشخص، قبل از ثبت سفارش، کار سختی بوده و هزینه خدمات، بعد از اعلام جزییات کار مشتری، توسط متخصص اعلام می شود. مشتری می تواند بر اساس امتیازات، تعداد کارهای انجام شده، نظرات دیگر مشتریان و در نهایت هزینه اعلام شده توسط متخصص، فردی را برای انجام کار تعمیر آبگرمکن انتخاب کند. در صورتی ‌که هزینه اعلام شده توسط متخصص مربوط به تعمیر آبگرمکن مورد توافق مشتری نباشد، سفارش بدون دریافت هیچ هزینه‌ای لغو خواهد شد.

سوالات متداول تعمیر پکیج و آبگرمکن تهران

اگر نیاز به تعمیر پکیج و آبگرمکن تهران داشتید با ما تماس بگیرید

هزینه تعمیر آبگرمکن چقدر است؟

در هزینه تعمیر آبگرمکن موارد مختلفی مانند مدل آبگرمکن و میزان خرابی آن مطرح است. هزینه تعمیر آبگرمکن شامل دستمزد تعمیرکار است. اگر لازم باشد قطعه ای تعویض شود نیز هزینه آن با مشتری است.

نحوه درخواست خدمات در امداد تاسیسات چگونه است ؟

برای استفاده از خدمات تعمیر آبگرمکن امداد تاسیسات، نیازی به تکمیل فرم در سایت، نصب اپلیکیشن و دیگر کارهای وقتگیر و طاقت فرسا نیست. تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

مهمترین علت انفجاری روشن شدن پکیج چیست؟

تنظیم نبودن فاصله جرقه زن تا مشعل و باز نبودن دریچه تامین هوا

نیاز به تعمیرکار دارید ؟

ما بصورت ۲۴ ساعته ۷ روز هفته در خدمت شما هستیم

انجام کلیه خدمات تاسیساتی در تهران :

تعمیر ، نصب و سرویس پکیج و رادیاتور

تعمیر ، نصب و سرویس کولر گازی و آبی

تعمیر ، نصب و سرویس مشعل و موتورخانه

تعمیر ، نصب و سرویس توالت فرنگی

لوله کشی و لوله بازکنی

تشخیص ترکیدگی

نقاشی و بنایی

بازسازی ساختمان

آسانسور

نصب و تعمیر ماشین لباسشویی

نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی

یونیت دندانپزشکی

تعمیر ، نصب و سرویس داکت اسپلیت

تعمیر انواع پمپ تحت فشار

تعمیر انواع برندهای تخچال

و ...

تعرفه تعمیرات

در این بخش شما مطالب آموزشی همراه با قیمت تعمیر آن را خواهید دید

آموزش تعمیرات
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس (لمس کنید)