ثبت درخواست آنلاین

تعمیر کولر گازی كوهسار با ۱۰ درصد تخفیف سفارش آنلاین

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر, ۱۴۰۰ دسته : کولر گازی , امداد تاسیسات دفعات بازدید : ۱۶۱ بار
تعمیر کولر گازی تهران با 10 درصد تخفیف سفارش آنلاین

تعمیر کولر گازی كوهسار با 10 درصد تخفیف سفارش آنلاین – امداد تاسیسات

تعمیر کولر گازی كوهسار ، تعمیر کولر گازی و اسپلیت، از حساسیت بالایی برخوردار است و به نیروی متخصص و ماهر نیاز دارد. با انتخاب یک تعمیرکار حرفه‌ای، مطمئن خواهید بود که از قطعات اورجینال برای تعمیر استفاده خواهد شد. تعمیر کولرگازی و تعمیر کولر اسپلیت از سرویس‌های سرمایشی پر متقاضی، به خصوص در فصول گرم سال و شهرهای شرجی است.

برای تعمیرات کولر گازی، طبعا بهتر است که به صورت شخصی به آن اقدام نکنید. زیرا تعمیرات کولر اسپلیت، یک کار تخصصی است که در صورت نداشتن مهارت و تجربه کافی، علاوه بر آسیب به کولر، ممکن است به خود نیز آسیب برسانید. امداد تاسیسات، پلتفرمی است که می‌توانید در آن به بهترین متخصصین تعمیر کولر گازی، با مناسب‌ترین قیمت در محدوده جغرافیایی خود دسترسی پیدا کنید.

چرا امداد تاسیسات مرکز تعمیر تهران تهران

اگر بدنبال مرکز تعمیر کولرگازی تهران هستید، با تهران امداد تاسیسات تماس بگیرید و با اطمینان خاطر تعمیر کولرگازی خود را به تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه ما بسپارید. یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است در فصل گرما اتفاق بیفتد خرابی کولرگازی است و اینجاست که حضور به موقع یک تعمیرکار بسیار اهمیت دارد. ما به عنوان بهترین مرکز تعمیر کولرگازی تهران به صورت شبانه روز آماده ارائه خدمات با کیفیت به شما عزیزان هستیم.

باید بدانید که شرکت امداد تاسیسات کار برای رفاه حال شما عزیزان حتی با وجود مشکلات گرانی و سختی هایی که مردم به تازگی با آن روبه رو شده اند در حال ارائه خدمات تعمیر کولر گازی با قیمتی منصفانه و گارانتی تعمیر رایگان می باشد.

تکنسین های امداد تاسیسات تمام برندهای کولر گازی و اسپیلت را تعمیر میکنند برخی از این برندها به شرح زیر می باشد:

تعمیر کولر گازی جنرال ، تعمیر کولر گازی اجنرال ، تعمیر کولر گازی ال جی ، تعمیر کولر گازی سامسونگ ، تعمیر کولر گازی تراست ، تعمیر کولر گازی دوو ، تعمیر کولر گازی هایسنس ، تعمیر کولر گازی دایکین ، تعمیر کولر گازی چیگو ، تعمیر کولر گازی توشیبا ، تعمیر کولرگازی گری ، تعمیر کولرگازی میدیا یا مدیا ، تعمیر کولرگازی تک الکتریک ، تعمیر کولرگازی تی سی ال ، تعمیر کولرگازی وستینگهاوس ، تعمیر کولرگازی وست پوینت ، تعمیر کولرگازی گودمن

تعمیر کولر گازی ⭐تکنسین های تعمیر کولرگازی امداد تاسیاست خدمات تعمیرات کولر گازی را در محل شما با گارانتی 3 ماهه و با قطعات اورجینال انجام می دهند.

تعمیر کولر گازی

بیشتر افراد به دلیل مشغله ی بسیار و همچنین هزینه سرویس کولر گازی تا زمان خرابی و خاموش شدن دستگاه کولر گازی هیچ وقت به سرویس کردن دستگاه توجه نداشته باشند و انجام این کار را بدون دلیل بدانند، ولی بدانید تمامی لوازم و ماشین آلات به سرویس های دوره ای نیازمند هستند.

در هوای گرم تابستان استفاده از کولرهای آبی و گازی راه کاری برای کاهش دمای محیط می باشد، با توجه به لوازم خنک کننده در تابستان، خرابی کولر مشکل بزرگی است که باید سریع این مشکل را رفع کرد، تعمیر کولر گازی و تعمیر اسپلیت یک تخصص است و باید توسط افراد ماهر انجام شود.

در مناطقی که هوا بسیار گرم است ممکن است در ابتدا که دستگاه را روشن کنید به مدت چند دقیقه باد گرم کولر را احساس کرد که این طبیعی است و ممکن است دستگاه به مدت 10 دقیقه باد گرم داشته باشد، ولی اگر وجود باد گرم بیشتر از این طول کشید باید کولر را فوراً خاموش کنید تا به بقیه قسمت های کولر فشاری وارد نشود.

سرویس کولر گازی

سرویس کولر گازی

اگر کولرهای گازی سرویس نشوند بخاطر کثیفی عملاً زمان بیشتری را برای خنک نمودن محیط اطراف صرف می کنند، که این موضوع خود باعث افزایش مصرف برق و هزینه ی پرداختی منزل شما را بالا می برد، در نهایت بخاطر کارکرد بسیار کمپرسور و افزایش آمپر مصرفی ممکن است در برد دستگاه، سیم کشی و حتی کمپرسور آسیب جدی برساند که به دنبال آن هزینه های گزافی برای شما دارد، بنابراین شما می توانید قبل از پیش آمدن این اتفاقات با صرف هزینه ی اندک پنل و کندانسور شما شستشو می گردد و گاز دستگاه شما چک می گردد، در ضمن شما در مصرف برق هم با این کارصرفه جویی می کنید.

سوالات متداول تعمیر کولر گازی تهران

اگر از خدمات ارایه شده راضی نباشم؟

مجموعه امداد تاسیسات ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی را در راستای مشتری مداری و کسب مشتری وفادار در برنامه خود دارد

هزینه سرویس و رفع عیب کولر گازی چقدر است؟

دستمزد رفع عیب از 150 هزار تومان شروع شده تا متوسط دستمزد 350 هزار تومان است. برای مشاهده ریز تمامی هزینه های نصب و یا تعمیر روی این لینک کلیک کنید.

نیاز به تعمیرکار دارید ؟

ما بصورت ۲۴ ساعته ۷ روز هفته در خدمت شما هستیم

انجام کلیه خدمات تاسیساتی در تهران :

تعمیر ، نصب و سرویس پکیج و رادیاتور

تعمیر ، نصب و سرویس کولر گازی و آبی

تعمیر ، نصب و سرویس مشعل و موتورخانه

تعمیر ، نصب و سرویس توالت فرنگی

لوله کشی و لوله بازکنی

تشخیص ترکیدگی

نقاشی و بنایی

بازسازی ساختمان

آسانسور

نصب و تعمیر ماشین لباسشویی

نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی

یونیت دندانپزشکی

تعمیر ، نصب و سرویس داکت اسپلیت

تعمیر انواع پمپ تحت فشار

تعمیر انواع برندهای تخچال

و ...

تعرفه تعمیرات

در این بخش شما مطالب آموزشی همراه با قیمت تعمیر آن را خواهید دید

آموزش تعمیرات
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس
تماس فوری با کارشناس (لمس کنید)